Monday, August 3, 2009

31st July & 1st Aug 2009

Jumaat pagi aku make up Siti Hasnah ni kat umah dia Batu Caves. Orangnya simple jek... sume dia wat sendiri dia kata kalo buleh make up pun nak sendiri.. hehhe.. tapi dah rezeki aku dapat lah aku make up dia hari tue.. Pagi jumaat tu sebelum make up dia jamu aku bfast dulu baik hati derang ni kan... so enjoy le make up nikah & sanding walaupun nampak sama jek sebab baju dia kale pun sama.. putih...