Make Up by Fiza Know as Fiz Classic Bridal

Selasa, 27 Oktober 2009

24th October 2009

Pelamin yang dia mintak aku wat...



Ok.. sambung cerita pasal bukit beruntung tue... aku suppose sampai putrajaya dalam kol 1.00pm.. x sempat aku sampai sana dalam 1/2 jam alih2 sampai putrajaya dalam kol 1.40pm.. heheh tension gler.. Melisa nie.. kat aku.. nasib baik le pihak lelaki sampai lambat dalam kol 4.00 ptg so sempat le aku make up dia cantik2.. citer pasal Mel dia amik pakej pelamin + make up + fotographer + baju.. siap tambah sireh junjung suh aku wat.. so tengokla hasil nya.. dia kata mmg hepi gler... sebab aku make up dia cantik2. Siap datang hantar makanan rumah aku lepas majlis tue.. anyways thanx mel.... Jumpa lagi tuk majlis nikah u nanti...



Sireh Junjung yang dia tempah kat aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan