Make Up by Fiza Know as Fiz Classic Bridal

Isnin, 15 Februari 2010

15th Feb 2010 @ Intan

Intan awek Kuala Selangor yang berumur 25 tahun. Aku makeup dia untuk majlis tunang dia. Untuk dia aku gunakan kaler pink hitam dan hitam aku gunakan untuk membuat soket tepi supaya mata dia nampak seperti ada kelopak. Kalau korang perasan mata intan dia small sikit huhuh tapi dia memang tak ada skin problem. So aku gunakan base yang simple je... eyeshadow yang sweet dan nampak mata agak besar sikit.. Blusher dan bibir aku gune kaler pink...




2 ulasan:

  1. Preview
    Edit

    Anonymous said...salam sis fiza, alamak layout blog ni agak 'kacau'...prefer layout pada blog dulu....

    susah nak tengok .....harap tukar templates...

    apa2 pun hasil tangan sis fiza superb! :)

    BalasPadam
  2. ok... nanti i tukar tamplate yer... thanks for the comment will change it soon.

    BalasPadam