Make Up by Fiza Know as Fiz Classic Bridal

Isnin, 7 Disember 2009

06th December 2009

Heheh mesti korang pelik kan bape job aku wat hari ni... actually aku ada 5 job yang berlainan, awal2 pagi aku dah kuar, nak buat cam ne nilah mata pencarian aku kan.. orang dah request terpaksalah aku laksanakan tanggujawab aku kan... walaupun tak sempurna alhamdullillah aku sempat habis kan kerja aku seperti yang di jadualkan. Kali ni make up tunang untuk Shira... hhehe adik ku sayang sorang nie... dia sangat2 la baik hati orangnya....tak cerewet dan simple orangnya... Semua terpulang pada aku macam mana nak wat baju dia, pilih baju dia, dan make up dia.. asalkan cantik katanya.. nanti aku update untuk pelamin yang dia ambik kat aku yer... Pakej yang dia amik make up + Foto + baju + pelamin

Pelamin Tunang yang dia request ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan