Tuesday, July 14, 2009

11th July 2009

Mesti korang tertunggu -tunggu nak tengok aku upload gamabr terbaru.. di sebabkan kesibukan aku ni tak sempat aku nak upload minggu ni tapi tak pe... ni aku aku upload terbaru Suhaily majlis bertandang di Slim River.. cantik kan.. hehhe .. tak malu gak aku puji diri sendiri... tapi mmg aku puas hati make up dia kali ni... nampak cun giler Suhaily ni ..Sue.. jgn kembang lepas baca ni ek... enjoy k... muke sebelum tu masa kat Johor tapi aku letak le jugak..